درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه
سرخط خبرها

هشدار پلیس فتا؛ فیشینگ به اینترنت رایگان رسید (۱۲ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۳۷۰۵
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
هشدار پلیس فتا؛ فیشینگ به اینترنت رایگان رسید (۱۲ دی ۱۴۰۲)
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا در خصوص فیشینگ به اینترنت رایگان هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت از دهم دی ماه اختصاص بسته اینترنتی رایگان برای همه مردم در قالب ۱۰ گیگا بایت اینترنت داخلی (معادل پنج گیگا بایت اینترنت بین الملل) بر روی یکی از سیم‌کارت‌های هر فرد را عملیاتی کرد.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاربران می‌توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir از این هدیه بهره‌مند شوند. جزئیات بهره‌مندی از اینترنت رایگان را اینجا بخوانید:

پس از اعلام جزئیات طرح دولت برای اختصاص اینترنت رایگان به مردم، کلاهبرداران اینترنتی که از طریق بدافزار‌ها و ارسال لینک‌های آلوده اقدام به خالی کردن حساب‌های مردم می‌شوند، دست به کار شده اند و به همین علت رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا روز سه شنبه به شهروندان توصیه کرد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

سرهنگ مصطفی نوروزی در این خصوص اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس http://my.gov.ir قابل فعال سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هر گونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی نمودن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکداً به این پیام‌ها توجه ننموده و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری نمایند.

سرهنگ نوروزی عنوان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی http://www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دنبال نمایند.

پیشتر پلیس فتا به شهروندان درباره دام کلاهبرداران اینترنتی برای دریافت سود سهام عدالت هشدار داده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->